Canım ben pişik kremi değil ama normal bebek için yapılmış baby dove markalı ürünlerini kullandım..Yağlı bir his bırakıyor ve vücut emmiyor..Bana göre fiyat performans ürünü Yani.Fark etmişsinizdir ürünlerin fiyatı çok uygun ben de uygun diye almıştım ama memnun kalmadım maalesef