Gzde218 Kızlar Allah rızası için yardım edin Hamilelikte lansıloh göğüs ucu kremi kullandım. Doğum yaptım ikinci günüm ağlayarak emziriyorum böyle bir göğüs acısı yok ne yapmalıyım. Yara gibi değil ama her emzirmede ölüyorum
GulcanDongel Gzde218 aynı durumu bende yaşadım çocuk doktoru gögüslerimi görünce şok geçirdi resmen, çok kötüydü üç tane krem verdi onları karıştırıp sürdüm acıyı yarayı aldı bir kaç saate. Adlarını da yazacağım bulmam gerek, bulup yazıcam.
Sevgi123_ Gzde218 specta mam phyto diye bi krem var. Benimde aynı oluyordu bu kremle rahatladım çok şükür. Emzirme sırasında silmek yıkamak da gerekmiyor
Nurtendurmazz Gzde218 canım ben şuan 23+6 günlüğüm çok araştırdım doğumdan bir ay önce gümüş kapak kullanımı öneriliyor tabi yanı sıra lansinoh krem de gerekli meme hassasiyeti vs için bence hemen kullanmaya başla kullanan insanların yorumları 3-4 gün içinde rahatladıkları yönündeydi
Gzde218 Clostiridium emzirmek için silikon uc diyorlar ama işe yarar mı acaba gümüş kapak yaralar için sanırım
Gzde218 GulcanDongel ay çok şükür bana da şimdi eşimin ablası ebe o yazdı bir şeyler onu almaya gitti eşim gelince bende yazacağım artık hangileri yaracaksa çok kötü bir şey 😕
Gzde218 Bu arada lansıloh lar bitkisel olduğu için işe yaramıyormuş Kimyasal kremler gerekliymiş her ne kadar zararlı olduğu düşünülse de bu duruma gelen göğüsler için gerekli sanırım 😮💨
Gzde218 Kızlar hametol ve medıcasol iki kremi karıştırıp sürüp buzdolabı poşeti ile sarın göğüs ucunuzu tedavi edecekmiş en az 2 saat bekletin bebişi emzirmeden güzelce yıkayın gerekirse bebeği emzirmeye ara verin dedi ebe 👍🏻 Ben deniyorum umarım işe yarar
Gzde218 Clostiridium bir göğüsümü sakinleştirdi emzirebildim tabiki acıyor yine ama önceki gibi bırakacak kadar değil Bir kaç gün kullanmak lazım bu süreçte mecburen mama vermek durumunda kaldım ama geçicek inşallah