Merhaba kızlar, şuan 39+4’üm bu 2. doğumum allah nasip ederse 🙏🏻 Kızlar Cumartesi günü yani 39+0 da doktora gittim açıklık var mı diye baktı burada bir şeffaf alet bakıyor can yanmıyor, açıklık yoktu. Sonra doğumu başlatmak için yani açılma olsun diye eldiven taktı ve içeri çatı kemiğine elini soktu ve çatıyı tetikledi. Neyse o gece hafif kanla biraz sümüksü ama yoğun değil akıntı geldi. O gün geçti. Ertesi sabah 39+1 de yoğun sümüksü kırımızı akıntı geldi kahve rengi ile karışık. O da bir kaç kez geldi gitti. Bir sonraki gün 39+2’de pek birşey gelmedi kahvemsi leke oldu kendimi silince. 39+3 de yani dün sabah kahvemsi pembemsi sümüksü akıntı geldi kendimi silince bir kaç kez. Bugün de 39+4’üm pembemsi sümüksü ama yoğun değil akıntı geliyor. Ve bugün ara ara sanki adet olacakmışım gibi kasıklarımı sancı giriyor ama hafif hafif ara ara. Belime de hafif ağrılar giriyor. Ve kaç gündür acayip çatım ağrıyor Cumartesi gününden beri. Öyle böyle ağrı değil yanıyor batıyor resmen. Açılma olmuşumdur bilmiyorum 4 gün önce yoktu. Ama doktor o kemiğe yaptığı şeyden sonra olmuştur diye düşünüyorum. Yapmadığım hareket yapmadığım doğum başlasın diye hiç bir şey kalmadı 😂 Doğum yakın mıdır? Sizce nişanım gelmiştir demi 4 günlük bunca akıntı içinde ?