feyza2305- Bende bugün perinatoloji doktorumda randevum vardı bagırsak ve kalbinde parlama İçin tekrar çağırmıştı o yüzden gittim. 27+3 deyim serklajlıyım, benim bebeğim de baş aşagı duruyordu ve bişey demedi bana sürekli değişiyor diye biliyorum yeri şuan geniş, acaba hunileşme falan mı gördü acaba ondan mı verdi verdiyse kullanın vardır bi bildiği birdahaki gittiğinizde yüz yüze sorarsınız