Guler46 Merhaba Hanımlar İlk Gebeliğim Tedirgin Oldum🥺 kırmızıya dönük pembe leke geldi 34+3 üm afedersiniz gördükten sonra yine sildim bi kaç sefer temizdi bişey gelmedi korkmalımıyım sizde yaşadınz mı 🥺
Clkha Guler46 Hemen acile gidin rahim ağzı kısalmış olabilir. Nişanda olabilir kanlı ise . Beklemeden gidin mümkünse
Guler46 Clkha rahim ağzı kısalması neye sebebiyet verir 🥺 takip ediyorum gördükten sonra da hareketleri devam ediyor bebeğimin kontrol ettim tekrar bişey gelmedi ama korkmadm değil
Clkha Guler46 erken doğuma sebebiyet verebilir gene de gidin baksınlar acilde . Önemli doktorum öyle demişti
Guler46 mercimek_findik gitmedim çnkü bebeğim çok hareketli şükür ki ve hiç gelmedi tekrar kontrol ettim sürekli afedersiniz lavabo alaturka idi galiba zorlandım ondan oldu 🥺 acillerimiz tıka basa dolu doktor sıkntımız var inanın bulaşır die hastalık salgın çok gitmek istemedim birazda daha kötü olursam beklemeyecektim ama daha iyiyim teşekkür ederm sorduğnz için çok saolun ♥️
Aselinkooo Guler46 illla bişey olmasını beklemeyin. Kan diyorsunuz her döneminde sıkıntı bukadar az kalmışken risk etmeyin 2.3 maske takın gerekirse. Evladınızdan sağlığından daha kıymetli hiçbişey yok.
SekerAnne Guler46 korkutmak istemem ama lekelenme olunca hemen doktora gidilmesi gerektiğini biliyorum
Eda2424 Dr gitmelisiniz kan gelmesi normal bi durum degil nişanda gelmiş olabilir riske atmayın derim acile gittiginiz için de inanın covid olacaksınız diye bir sey yok önleminizi alıp gidebilirsiniz
Guler46 Clkha gittim ultrasondan muayene edildim çok şükür bi sıkıntı olmadığını söyledi bir çok sebebten kaynaklı olabilceğini söyledi doktor takip et dikkat et yine olursa hemen gel dedi
Clkha Guler46 Bana da aynısı oldu bugün ondan sonra ama pembe degil kahve hafif bir akıntı gibi . Gitmedim doktora daha öncede olmustu takip ediyorum bakalım inşallah bir sey olmaz
Clkha Guler46 35 te . Daha belli degilde sezaryen olacak gbi . Yok nişan degil enfeksiyon vardı idrar yolunda ondan oluor arada . Bu ikinci oldu işte 😊