Kızlar biz 37 haftalık olduk ama her geçen gün agırlasıyorum zorlanıyorum. Bu gece hiç uyuyamadım.. uzun süre uzanınca karnımın alt tarafına inanılmaz baskı hissediyorum. Yataktan kalkmaya çalışırken belim kalçam bacağımın iç tarafı kırılacak sanki yine de buna da şükür ama gerçekten zormuş başlarda bana kolay geliyordu.. Siz ne durumdasınız