ayisigi3 Kızlar yumurtam 15 aralıkta ,1 hafta önce çatladı. 1 hafta kaldı reglime. Arada kasık ağrısı yaşıyorum regl olacak gibi. Dayanamıyorum erken gebelik testi yapmalı mıyım sizce??
moom222 ayisigi3 bence bir hafta daha bekle canm geç döllenme falan ola bilir bu ihtimal de var testte negatif çıkarsa üzülürsün ve birde yumurtlaman geç olur onu pozitif sanarsin çizgi ckinca
ayisigi3 moom222 canım ben ovulasyon testiyle yapmıştım yumurtlama 1 hafta önce oldu teste göre, ama 1 hafta sonra regl tarihim, dayanamayacağım 😅 daha önce reglime 5 gün kala çift çizgiyi görmüştüm ama şuan negatiften de korkuyroum bilemedim