oguzweannesi 27+3 haftadayım tuvaletten çıkamaz oldum 1_2 gündür var bu durum tuvaletten çıkınca bile var gibi hissediyorum kızlar sebebi ne olabilir cuma günü gideceğim kontrole o zamana kadar bekliyim mi erken doğum belirtisi değildir degilmi
Senayyalcin oguzweannesi Bebek idrar kesesine baskı yapıyor günde 400 kez gidiyordum bende hamileyken
Baldandamla oguzweannesi Başından beri öyleyim normalde çok enfeksiyon geçiririm ama tahlil temiz çıktı .Siz ayaklarınızı sıcak tutun ise yarıyor birde bebek baskısından olabilir
ilaydaelcinn_1 oguzweannesi 5. Haftadan beri öyleyim geceleri uykumdan uyandırıyor hatta affedersin kaçırdığımı farkederek uyanıyorum çoğu Zaman, altımı bağlicam nerdeyse 😂😂😂
incikinannesi oguzweannesi bende öyleyim canım 27+3 sürekli tuvaletteyim ve ayaklarım ısınmıyor, bugünde sol kasıgımda doktordan geldiğimden beri sızlama başladı hiç bişeyim yoktu bu haftayı sevmiştim oysaki inşallah geçer 😖🤷🏻♀️
oguzweannesi Baldandamla normalde çorap giymezdim ayaklarım kışın bile sıcak olurdu ama hamileligim de hiç ısınmadı 3_4 kat giyiyorum çorap yinede ısınmıyor enfeksiyonum var onunda etkisi vardır bebekte baskı yapıyosa bundan sonra tuvalette yaşayacağım heralde
Sengul82 oguzweannesi ay aynı ben.ya.bende hiç ısınmadım kışın bile bilek corabiyla gezerdim şimdi 3 çorap patik le yürüyorum halen soğuk.ve enfeksiyon var
MerveNur- oguzweannesi bebekten olabiliyor ama enfeksiyondan da oluyor bence idrar testi verin bende taş çıktı mesela 😂
oguzweannesi Sengul82 aynen aynen yanan ayaklarım patik beğenmez oldu sizin cinsiyetiniz neydi erkek mi😄