Kızlar bu haftalarda şiddetli bel ağrısı yaşayan var mı ? Sabah serum taktılar kaç saattir yine kötüyüm . Belim iptal resmen , kalçamdan aşağıda ağrıyor . Bacaklarım beni taşımıyor gibi ara ara baş dönmesi yaşıyorum . Acilde birşey demediler devam ederse polikliniğe git dediler ama bu saatte nerden bulayım poliklinik . Hiç bir sorunum yoktu dün geceden beri çok kötü etkiliyor beni kafamı kaldıramıyorum yataktan çıktığım an kar üstünde yatmışım gibi donuyorum ama ateşim yok . Yaşayan var mı yoksa ben ki çok garip bir hamişim.☹️