YenianneAzize ayın ilk 2 haftası için ay sonunda randevu açılıyor genelde ya gece 3 4 gibi ya da mesai bitiminde 4 gibi açılıyor talep oluşturursanız mesaj gelir telefonuza. Geri kalan 2 hafta için her gün 4 te açılıyor bugün ayın 22 sininki açıldı 4 te mesela. Umarım bulursunuz ben ali kemal belviranlı kadın doğuma gidiyorum zehra bebek ve bahar taş ı öneririm ☺ ne tarafa taşındınız 🥰 birde meram ve selçuklu tıpa randevu alacaksanız onların kendi randevu sistemi var googleden arayarak alırsınız gebe polikliniği diye geçiyor onlarda ama doktorlar asistan oluyor ☺