Dilandemirrr Kızlar Yarın detaylı ultrasonum var çok heyecanlıyım inşallah bi sorun çıkmaz 🙏nasıl bakılıyor ? tok mu gitmem gerekiyor ,tatlı vs yememi önerir misiniz ?
Bedriye12 Dilandemirrr gitmeden önce çikolata ye idrarını boşalt öyle içeri gir çok güzel bi duygu inşallah sağ Salim görürsün bebeğini ☺️
melikeguneyozalp Beni detaylı olacağım sabah aramışlardı hastaneden. Tok gelebilirsiniz gelmeden önce bir tane çikolata yiyin veya meyve suyu için dediler.😊