tprk Cnmm İnan o kadar çok beyazım var ki hepsi tam önümde ve yanlarımda ilk başlarda çok taktım ama hiç boyatmayı düşünmedim doktoruma sormadım dahi zaten yediğimiz içtiğimiz soluduğumuz hiçbirşey doğal ve katkısız değil üstüne göz göre göre bi de kendi psikolojim için bebeğimi riske atamam 26+4 olduk bugün sabrediyorum bebeğim doğsun boyatıcam inş ama şuan hiçbirşey ondan önemli değil bence sen de takmamaya çalış ben düğün bayram falan gibi durumlarda geçiçi olarak kapatmak için spreyler var ondan almıştım 2-3 kere kullandım yıkayınca akıp gidiyor o anlık işini görüyor istersen bi dene