Gizem93 17+2den bu yana çok hareketli şuan 30+1iz halen çok hareketli gece de gunduz de , saglik ocagina aylik kontrole gittigim de orada da kontrol ediyor ebe , doktorumda çok hareketli bir bebek demisti en başından beri hareketliydi ultrasonda ve sonrasinda 17.haftadan beri de çok hissediyorum , doktorunuza ulaşabileceğiniz bir yer varsa oradan ulaşın numarasını kaydetmedinız sanırım , ya da saglil ocagi yakinsa orada baktirabilirsinizz belli haftalarda bakıyorlar