Blossom00  Kızlar bugün yaptırdım geç çıktığı için doktora gösteremedim anlayan var mı bakar mısınız rica etsem ters bişey var mı? AMH çıkmamış sadece onu bekliyorum
moom222 Blossom00 TSH ve prolaktin için ilaç kullanman gereke bilir gebelik düşünüyorsan cnm Iraz yuksekler çok değil ufacık ama yinede doktorlar düşmesini isriyor
Blossom00 incisu yaptım canım da 3 tane Y yazıyor yüksek demek sanırım önemli şeyler mi anlayan var mı o yüzden soruyum dedim
Omay0707 Sonuçların gayrt güzel kuzum tsh falsn normsl benim 3.3 cıktı doktor ona bile sınır degil dedi senin daha düşük güzel yani ama beta değer 2 geçmiş adetine kaç gün var
Blossom00 Omay0707 12 aralıkta oldum adet en son kuzum kürtajdan sonraki 2. Adetim bu 3. Yü bekliyorum gebelik yoktur şuan sanmıyorum adetlerim azaldı kürtajdan sonra o yüzden hormon testi falan yaptırdım düzene girince inşallah olur❤️