Sibeltopac Kızlar benim ilk doğumda sütüm çoktu. Sonra ben işe başlayınca bi gogsum süte kesildi. Şimdi 2.ye hamileyim tekrar aynı şeyleri yaşar mıyım diye düşünüyorum :(