Neziheee 2018annesi benim de son 14 gün bel sırt ağrısı birde bazen kasık ağrısı dışında hiçbir şey yok. Bir an önce gelsin diye sabırsızlık ile bekliyorum🙏🙂
Krbyr91 Bende de spn 15 gün ama sezeryan olacam 39+2 denk geliyr inş vajina agrı sızım var doktor kanala yerlesme calısıyrdur dedi sıkıntışı gebelik geçirdim serklajlıyım kendimi dinlememeye çalısıyrm artık
Edayekta Benimde son 17 gun sezeryan ikinci gebelik...kasik agrisi bel agrisi arada bi nst de cikan hafif sancilar