acemianneee_31 kuzumm kendini hiç bir şekilde yetersiz hissetme sen içinde minik bir mucize taşıyorsun ve onun için bunca acıya çileye katlaniyorsun . Eşin sağolsun destek oluyormuş iş konusunda . Emin ol kalkıp ev işi yapsan yada yapmasan ev kaçmıyor zaten riskli bir donemdesin bu dönemini atlatana kadar dinlen bol bol . Kusmalarin vs oluyo çok haklısın gecicek oda Allah’ın izniyle 3. aydan sonra çok rahat bir dönem gecireceksin kendini ona odakla ve rahatla minicik bebeginle hangi oyunları oynayıp hangi şarkıları söyleyeceğini onu göğsünde uyutcagin günlerin hayalini kur ve kendini üzme ki bebekde iyi olsun☺️💕