Bnde korona olmustım 7 ay önce fakat çok şükür benim hiç koku kaybım olmadı ama kekik cayı karabaş otu yada üzerlik tohumunuda kaynatım buharını içine cekersen iyi gelir yada burnuna damlatırsan yıne canım doktora sormadan birsey yapma her ihtimale karşı