Merhaba arkadaşlar 28. Haftamdayim foktor bende sivi fazlaliği olduğunu söyledi ikizlere hamileyim ve daha ikiside 700gr gecen gitiğimdede bu kilodaydilar şeker yükleme testi yaptim şeker yüksek çikti zeten şekerden dolayi kesede sivi fazlaliği olmuş böyle olanlar var mi varsada neler yapiyorsunuz doktorum bana diyet onerdi böyle devam ederse insulin iğne kulanacakmışım sizler böyle olanlar ne yapiyorsunuz ben çok endiselendim sizlerin yorumunu bekliyorum 💖💖