yigitegenin_annesi1 Krkmztugce 39+1im düşmedi 😂göğüslerimle göbeğim sürkli kavga ediyorlar paylaşamıyrolar yerlerini
hamisanne_63 Krkmztugce 33+4 haftalığım bebek dönmüş dedi bası asagıda ama doğum kanalında degil dedi🤷🏼♀️
Gizemin-minnakI @Krkmztugce 30. Haftada aşağıdaydı . Doğum pozisyonunda demişti doktor . Şuan 34. Haftadayız geri yukarı çıktı😂
Krkmztugce Gizemin-minnakI yaa yaramaz minik☺️Bende bugün gittim doktora 33+3 haftalığız assa da olduğunu söyledi ☺️
yigitegenin_annesi1 Krkmztugce pazartesi gittim nst sancılarım düzenli çıktı yatıralm dedi istemedim sancımı beklerim dedim halada bekliyroum tık yok🙃☹️
Krkmztugce yigitegenin_annesi1 ben daha nst bile girmedim canım düşün sen çok erken başlamassın hangi hastane şehir ?