23.haftadayız dün kontrolde bebeğin kalbinde beyaz iki minik nokta görüyorum bu bazen görünüyor 32.haftada kendiliğinden geçebiliyor dedi doktorum ama duyduğum an çok üzüldüm, birde kontrolde ilk kez o gün tansiyonum 14/6 çıktı normalde hep düşüktür 10/6 yada 9/5 gibi olurdu tansiyon, en korktuğum şeylerden biri takip edeceğiz dedi bir hafta sonra idrar tahlili kan ve şeker yüklemesi yapacağız başına gelen var mı bu kalple ilgili olan beyaz şimşek gibi noktadan?