Kızlar merhabalar. Normalde ben bu güne kadar idrar da enfeksiyon durumu ile karşılaşmamıştım ama gebe olunca başıma geldi. Doktor bir kez kullanımlık toz verdi bir süre geçti ama sonra tekrar başladı. Bu arada ben normal yaşantım da kişisel hijyenime çok önem veriyorum. Çamaşırımı ütüler kullanırım, günlük ped yerine pamuklu bezler yaptım kendime onları da ütüler kullanırım sürekli. Sırf enfeksiyon olmasın diye eşimle ilişkiyi bile azalttık ve dikkat ederek yapıyoruz. Ama yine de tekrar oldu. Bunun olmasını engelleyecek gebelikte aldığınız farklı önlemler var mı 🤔