Kızlar 35+1 haftalığım bebek sürekli kendini bi tarafa toplayıp bırakıyor suan baya sıklıkla bunu yapıyor 3 kere de iç çamaşırımda sadece ıslaklık gördüm doktora yazdım ama takip et dedi bu toplanma kasılma mı acaba sancı mı bi acı hissetmiyorum sadece toplanıp sıkışıyor yani. Bilen yardımcı olsun lütfen