Merhabalar 8+2 yim bugün hiç bir agrım olmadan hafif pembe lekelenme oldu fark ettiğin an progestan aldım ve şuan ayaklarımı yastık koyarak dinleniyorum 2 gün önce kontrolüm vardı kalbini dinledi doktor çok sağlıklı bir kalp atışı var dedi acaba bugün ayakta fazla kaldım oyuzdenmi şimdi kesildi lekelenme ama korkuyorum😔 yaşayan var mi