25+4te kanama ile hastaneye gittim tahliller yapıldı ve yüksek enfeksiyon çıktı enfeksiyon kanamayı ve açılmayı tetiklemiş 4 gün-gece antibiyotik serum takıldı çıktık tekrar tahlil yapıldı ve yine düşmedi en ağır antibiyotiği iğne olarak devam ettim 10 gün oda düşürmedi en son 10 gün hap kullandım bende çok korktum ama doktorum öneriyorsa vardır bir bildiği dedim çok şükür ikimizde şu an gayet sağlıklıyız lütfen doktorunuzu dinleyin diğer arkadaşlarında dediği gibi enfeksiyon daha tehlikeli