Busr21 Merhaba hanimlar 🥰 yarin tetanoz aşısı olacagim ama nasil geciyor sonrasinda kol agrisi ates vs oluyor mu cok
Mells7 Busr21 Bende 2 saat önce oldum,hafif bir vurulan yerde agrim var ama ilerleyen saatlerde ne olur bilemem😄
Zynp44 Busr21 ben oldum ateş hiç olmadı bende mide bulantısı oldu. Gece de üstüne yatarsam az bi acıdı olduğum gün. Birde bir gün sonrası sanki ağırlık varmış kolunda gibi oluyor. Başka hiiiç bişeycik olmadı ben mide bulantım geçince unutmuşum bile olduğumu😂
Duyguspmz Ben 2 gün çektim kol ağrısı ateş halsizlik iştahsızlık yorgunluk baya hasta gibiydim kemiklerim ağrıdı covid olduğumu düşündüm hatta ama allahtan 2 gün sonra geçti şükür ben biraz ağır geçirdim kalkamadım bile
tugce3401 Bende sadece kol ağrısı ve baş ağrısı oldu. Baş ağrısı bir gece oldu ama kolum geçmedi birkaç gün