Ayy hiç sorma o 21-23 hafta arası çok kötüydü ya göğüs kafesim karnım acıyordu duramıyordum acısından en sonunda dayanamadım doktora gittim bi sıkıntı mı var böyle oluyor diye ultrasondan baktı çok sağlıklı bebeğin hiçbir sıkıntı yok bebek büyüdüğü için yer açılıyor baskı yapıyor organlarına o yüzden oluyor demişti içini rahat tut sende bi süre devam eder o acılar sonra çok hissetmiyorsun zaten