Liyuzamom bende de 2 gündür bicak batmasi gibi oluyor bende 34+4 deyim ama doktora göre 35+3 3 ocakta nstye ilk defa gircm daha dogumu bile konusmadik. Normal bebek yerlesiyor doguma hazirliyor kendini. Evin icinde yuruyus yap ev işi yapma. Doktorunu ara ve yaninda biri olsun. Tek kalmamaya calış. Gebelik eğitiminde benim de karnim cok gergindi ebe az kalmis dogumuna dedi. Doktorunu ara bence muayneyi öne alsin.