ebrue66r hasret_07 geçmiş olsun bende grip oldum iki gündür aile hekime gittim 500 mg Antibiyotik verdi doktorum kullan dedi boğaz ağrısı ateşim yok şükür sizde gidin yarın isterseniz
ozdenonay hasret_07 ıhlamur içtim ben günde 2 3 su bardağı kadar. İçine elma dilimi koyup demledim limonla birlikte. Beni kısa sürede iyileştirdi doktorunuza bu durumu danışabilirsiniz geçmiş olsun