zeynnn5441 Merhaba arkadaşlar 2 gün önce hissediyordum hareketlerini pitpıt diye 2 gündür ise hissetmiyorum🙄 düzensizlik normal mi başına gelen var mı telaş yapiyorum otomatikman noluyo diye 😔
hunilimom zeynnn5441 çok normal canım yeri geniş hala o kadar kuvvetlenmedi pozisyonundan da kaynaklı hissedemeyebirsiniz eger çok aklınıza takıldıysa sağlık ocağında kap atışını dinleyebilirsiniz ❤️
Boesie zeynnn5441 Normal canim cok duzensiz o haftalarda genelde 24. Haftadan sonra duzenli hareket hissediliyor
Busra2013 zeynnn5441 kız ben 28 kdr bı hafta ole bı hafta boleydı suan 29 suan harekeltı bakalım 30 da molck benı yıne acıl yoluns dusurur harekrt etmez😂
zeynnn5441 hunilimom Sağlık ocağı baya baya uzak bana ya🙁 18. Hafta da böyle olmuştu sonra hissettim bir iki gün sonra yine öyle olur umarim🙏
Ferda_33 hunilimom teşekkürler verdiğiniz bilgi için bende bi kaçgündür evhamlıyim biraz daha bi hafta var kontrole dedim belki bakıyorlarsa oraya gidim ama bizim daha 12 haftalık duyulmaz o zaman 😊
Ferda_33 hunilimom amin inşallah daha önceden 3 kayıp olunca fazla takılıyor insan inşALLAH hepimize nasip olur yavrularımızı kucağımıza almak🤲
Drya55 Ben yarın 20. Haftaya gireceğim hala doğru düzgün bir hareket hissetmiyorum öyle günde bir kaç sefer kıpırtilar hissediyorum o kadar
Ferda_33 minikayak2-6 Allah kucağına almayı nasip etsin sağlıkla gelsin bebiş biz 12 haftalık olduk bakalım salı günü randevumuz Rabbim hepsini korusun 🤲♥️