Aralık 19 da regl olmam gerekirken gecikme oldu bir gün gecikme ile test yaptım pozitif çıktı . Kan tahlili verdim beta hcg 34.1 çıktı pozitif dediler . Düşüklüğün sebebi yeni gebe kalmam la mı ilgili acaba yarın yine kan tahlili vereceğim inşallah yükseliş gösterir . yaşayan var mı bu durumu varsa neler yaşadınız bilgi verirseniz sevinirim