Tazeannee000 Bugün aynısı başıma geldi canım 14.haftalikkn erkeğe benziyor dedi net değil dedi doktorum 15+günlükken net erkk dedi bugün 19.haftama girdm başka hastaneye detaylı ultrason için gittim orda başka doktor baktı muayene etti cinsiyetini biliyor musun dedi evet dedim ne dedi bnde erkek demişti doktorum dedim hayır kız dedi eşimle çok şaşırdık yani 2 kere erkek denipte kız denmesi ama doktoru gözüm hiç tutmamıştı çok umursamaz davraniyordu eşim netleşsin tekrar kndi doktorumuza özele gidelim dedi gittik onun söylemesinden tam 1 ay geçmişti baktı nasıl kız derler şu pipiye dedi
Bacak arası ultrasyonu bile vrdi yani doktor salladı demekki çok şükür netleşti bizimde yani oluyor böyle şeyler cnm doktordan doktora fark ediyor demekki hakkında hayırlısı olsun🤗🤗