Merhaba 33 haftalığım haftama göre suyum fazla dedi doktorum. Bebeğin gelişimi 3 hafta önde Birkaç gündür iç çamaşırım cok ıslanıyor ama normal su gibi degil yani bugün siyah iç çamaşırı giymiştim az önce yine baktım bembeyaz olmuştu beyaz su akıyor gibi yani sudan bir tık daha koyu kıvamlı bişey ne bileyim anlatabilmişimdir umarım 🤦🏼♀️ Acaba bu akıntı suyum fazla diye mi geliyo yoksa enfeksiyon faln mı var bilgisi olan yardımcı olabilir mi lütfen dikkat etmezsem erken doğum riskimde varmış hamur işi ve şeker yasakladı doktorum