Kelebek-34 hayır canım benim değerlerim o kadar yüksek çıkmadı ama ben diyetisyenle devam ediyorum doktorum gebelik için herhangi bi risk teşkil etmicegini söyledi ama benim yediklerim dokunduğu için genel cerrah diyetisyene gitmemi söyledi gittim bi liste hazırladık birlikte ona uyuyorum yağ,çikolata,hazır yiyecekler,meyve suyları,yağlı olan herşeyi yiyemiyorum kuruyemişler kısıtlı yumurtanın sarısını yemiyorum tam buğday ve yufka tüketiyorum az ve sık sık yiyorum sabah öğle akşam ve bunların arasında da 3 ara öğün şeklinde devam ediyorum şuanlık agrım yok diyetisyen sadece agrını azaltabiliriz dedi hamilelikten sonra zaten küçük bi operasyonla giderilebiliyor sanırım taşa çevirmezse