Msl_ege ben normalde sleepy bio natural alcaktım ama uçtu fiyatlar . baby turco kullanıp memnun olan var mı
linaaryaa Msl_ege canım bebişim 7 günlük bir haftadır kullanıyorum bant yeri o kadar kalitesiz ki ve sızıntı yapıyor sadece pişik yapmıyor başka bir iyi tarafı yok 🤦
Msl_ege linaaryaa hadi ya 🥺 ıslak mendilini peki denediniz mi ? şu beyaz olan yenidoğan . 2.5 yaşında oğlum var , o da bez kullanıyor nerdeyse hepsini denedim hep sleepy’e geri döndüm . bezde de ıslak mendilde de . başka şeylerden kısıp alcam heralde yine
linaaryaa Msl_ege ıslak mendilini denemedim canım yalan olmasın ben sleepy kullanıyorum ıslak mendil olarak ve memnunum ❤️
Ayyybuuukeeecilll Vallahi benim oğlum 2 yaşadı şimdiye kadar hep baby turco zeytinyaglisini kullandım . Ne pişik ne sızma oldu . Şimdi kızıma hamileyim ona da hep baby turco aldım . Islak mendilinden herseyinden çok memnunum