Kızlar doğurdum dün ama sütüm yok bebekte emme refleksi az çok var ama yanlış emiyor çok küçük 2300 kg.Göğüslerimden normal zamanda bile kan damlıyor pompayla sağamıyorum mama vermeye çalışıyorum onu içmiyor biberonla kaşıkla 10 Cc içiremiyorum ağlamaktan helak oldum lütfen yaraya iyi gelen bişey söyleyin