Sonsuzsevgi54 Fundabshn çok teşekkür ederim canım ben 10 lu hastane çıkışı almadim beşli aldım acaba sıkıntı olurmu
Fundabshn Sonsuzsevgi54 Hayır canım tabiki olmaz bende 5li 3 tane set aldım ama onları koymadım hiç hani dedim 10lularda battaniye falan varya ondan o şekilde koydum sen ek olarak battaniye mutlaka koy 😊💞
Fundabshn Sonsuzsevgi54 Şampuan dalin almıştım ama herkes çok karşı çıktı bende sebamed aldım canım 🤗💞 Dalini sonradan kullanırım artık 🥰