Glkrcdz Kızlar saçma gelcek ama bir şey sorucam göbeğinizin altını ellediğinizde elinize bebeğin kesesi sertlik olarak gelir mi ya da yeni hamile arkadaslar bir deneye bilir mi lütfennn
Aselinkooo Glkrcdz kese seert olup ele gelmez rahminiz dir belki o sertlik büyüyor ya. evet var bende de alt tarafta hala 😊
Sibeltopac İlk gebeligimde ağrıdan catladim meğer yerleştiği için ağrıyomus bide adet olacak gibi ağrıyla aynı gibi oluyor ama daha belli olması için çok erken o daha 1 cm. Olması lazım varsa