Askiletotomsu Devlet Hastanesi’nde acile gittiğimizde kesenin varlığından yokluğundan bhcg artışından vs anlayabilecek bir doktor bulunur mu ? İlla özele mi gitmeliyim şuan param yok 🤷
cihandurumerve Askiletotomsu cihaza bağlı oluyor ama yüksek ihtimalle görülür. Büyük şehirlerde cihazlar yeni oluyor genelde. Özelde muayene ücretleri epey artmış bilginize 🤦♀️
Aselinkooo Askiletotomsu bakılması lazım aslında kan tahlili yapar büyük ihtimalle. Ultrason da da bakması lazım
kuzeymomsss Askiletotomsu canım ben ilk hamile olduğumu öğrendiğim de yani testten acile gidip değerime baktılar. Ve ondan sonra polikinliğe yönlendirdiler o da sabahın köründe gitmiştim randevusuz bakan 1 doktor vardı. Şuan 19 haftalığım geçen elektrik çarptığı için acilden direk doğumhaneye çıkardılar ultrason ile bakmak için. Ama kese vs görmek için acilde bakmazlar
Askiletotomsu cihandurumerve şuan param yok zaten, haftaya kadar beklesem sağlıklı bı gebelik mi değil mi bi an evvel öğrenmekte lazım🤷erteleyemiyorum, devlette zaten maşallah randevu yok
Aselinkooo Askiletotomsu randevu görünmesw bile gidin orada randevu veriliyor. Sabah öğlen farketmiyor randevu olmadan da bakılıyor Belli Bi kotaları oluyor. Şuan poliklinkler hala açık yetişir seniz önce Kadın doğuma uğrayın kontrole.
Askiletotomsu Aselinkooo öyle mi Bunu öğrendiğim çok iyi oldu Allah razı olsun sizden gerçekten 🌸🌸🌸 Boşu boşuna para vermek zorunda kalacaktım adeta Yarın sabahtan gideyim ben bir ☺️kan sonucu aynı gün çıkar mı acaba bhcg için ? Yoksa aynı gün mesai saatleri içinde sonuclanmazz da Ertesi güne tekrar doktora gelip kan sonucunu degerlendirtmem mi gerekir ?
Aselinkooo Askiletotomsu sabah giderseniz öğleden sonra 2 buçuk 3 gibi sonuçlar görünüyor Aynı gün çıkarmı diye kan alan kişiye sorarsınız 😊 ertesi günde sonuçlanırsa gene danışmadan sıra veriyor. Sonuçlara bakıyorlar. Ultrason zaten muhakkak yapar. İnşallah çok beklemeden işiniz hallolur 😍