Ebrulii34 Hiçç korkma kalbini ferah tut zaman geçtikçe ve onu hissettikçe daha da mutlu olacaksın😊 sağlıkla kucağına almak nasip olsun 😊
zzeynepyldrm Ebrulii34 amin çok teşekkür ederim doğumum kolay geçer inşallah başka bi şey istemiyorum 😌
Ebrulii34 zzeynepyldrm Valla dua ette önce hamileliğin kolay gelsin ben 1 aydır ölüyorum yeme içme sıfır serumlarla ayaktayım 😂😂
zzeynepyldrm Ebrulii34 ayy hamileliğinin kaçıncı ayındasın bende şuan belirti yok ama baş ağrısı ve halsizlik çok oluyor 😅