Gamze255 Kızlar bugün çatı muayenesine girdim, 36+2 haftalığız.. 2 Cm açılmam varmış bile dedi doktor. Normal doğuma yatkın çıktı muayene sonucuda . Önerdiginiz birşeyler var mı bana ? Hem korku hem heyecan bir arada şu an yardımınıza ihtiyacım var 🤧
Yusufhalime Gamze255 ilk doğumun mu xanim benimde 38+2 de 2 cm acikligim vardı ama benim 3. Normal bu kadar acıktığım olması 40+0 olduk hala bekliyoruz
Bskaymazz1 Gamze255 39+2 de 2 cm açıklıkla yatışım yapıldı. Açılma için squat, yürüyüş, merdiven inip çıkma, bol bol yer silme yap demişti doktorum ve hurma ye demişti rahimi yumuşatsın diye hepsini yaptım hızlıca doğurdum 😂
AyssssK Gamze255 çatı muayenen acıdı mı??? Benim de bu hafta kontrolüm var da çatı muayenesi olacağım diye korkuyorum erteliyorum
hunilimom Gamze255 açılmayı hissedemezsiniz ama öneri olarak bol squat yapabilirsiniz agriniz başlaya bilir sancıyı hissettiğinizde çömelin duş alın 😍
Gamze255 AyssssK Çok acıdı, öldüm dirildim sandım. Burdaki cogu kişi cok kolay sadece oarmak sokuyor dedi ama hiçte öyle olmuyor yalana gerek yok, gayet sancılıydı