Nazlimom İnsüline başlamamız gerekiyor dedi doktor ama 1 hafta diyet yap gel dedi böyle düşürende olmuş
Nazlimom SemaNurEmir dün 50 gr şeker yüklemesi oldu onda açlık normal cıktı tokluk 178 çıktı yüksek çıktıgı icin bugün de 100 lük yükleme oldu 4 defa kan verdim açlık 78,9 çıkmış tokluk ilk 60 dk da 185 , 120 dkda 179 , 180 dk da 147 çıkmış
SemaNurEmir evet yuklemeniz biraz fazla cikmis bana 75 ml de aclik 124 tokluk 1 . saat 231 2.saat 191 cikmisti bende ilk bir hafta diyet yaptim ama normale donmedi insuline basladim sizin acliginizda bir sorun gorunmuyor muhtemelen baslarsaniz sabah ac karnina yaparsiniz ki toklugunuz dusmesi icin bn ilk 4 dozla gece basladim dusmeyince 8 e ciktim smdi toklugumda yuksek dusmedigi icin sabahta ac karnina 4 doz vuruluyorum ama emin olun can yakmiyor baslarda tuhaf geliyor ama sonra alisiyorsunuz