Kızlar 12 hafta ikiz gebeyim kanımdaki enfeksiyon 4 gündür hastanede yatmama ragmen 20 den 13 e düştü cok yogun antibiyotik serum ve düşük tehlikesi olusturdugu için progestaran igne yedim benim gibi bu sorunu yaşayıp atlatan varmı önerilerinizi bekliyorum 🌹