Ayy ben iki saat beklemiştim o sonucu tek başıma hastanedee gözüm saate dikili çıktımı çıktımı diyee….sonraa lab.calisan yanıma geldi zarf ile pozitifmii pozitifmii diye heyecanla sorduğum an geldi aklıma…evet diyisi sonra donakaliism….hemde değer yüksekti baya beta…..çok güzel bir hissss..Rabbim size ve isteyen herkese nasip etsin inşallah💕