Annişler yaa bugün tam 40 olduk ama gelmiyor Paşam ya çok heyecanlıyım biran önce gelsin istiyoruz ama o gelmek istemiyor kış ya sanırım soğuklardan 🤣😜 Pazartesi gittim alttan muayene oldum 2 santim açıklık var dedi doktor( bu arada alltan muayene çok değil ama biraz can yakıyor kendini çok kasmamak önemli tabii sonrasında gün boyu ağrı kalıyor ama öyle yürümeyecek iş yapmayacak kadar değil sonrasında lekelenmem falan da olmadı ) neyse doktor suyun iyi bebekte tam aşağıya inmiş dedi nst sancı da çıkmadı bekleyelim sancıni dedi cuma günü kontrolüm var bakalım o zmna gelir mi acaba var mı hala Benim gibi bekleyen ❤️🌹