Busra2013 vallahi kaynananız saçmalamış. Kilosu gayet normal. Eskiden 4,5 -5 kg kilo doğurmayı büyük bir marifet sayarlardı. Benim kardeşim 3 çocuğunu da köy şartlarında doğurdu. Ne istediğini yedi ne içti. Maddi imkanlardan dolayı. Ama çok şükür hepsi de sağlıklı doğdu ve normal doğum yaptı. Kiloları da gayet normaldi . 28 haftada 18 kilo almışsınız daha ne alacaksınız. Bırakın şu koca karı insanların kafalarını vallahi onlara kalsa 5 kg çocuk doğuralım. Kuzenim öyle iri bebek doğurdu 4 kg fazlaydı kız çocuğu. Her doktora gitmesinde doktor kuzenimi rezil ediyormuş ne yedin de bu çocuk böyle oldu diye. Hemşire daha yeni doğmuş çocuğa diyet yaptır diyormuş. Eşimin bir akrabası da çocuk kilo alsın diye yemiş yemiş cok minik yaşlarda şeker hastalığına yakalanmış. Yani kilo iyi bir şey değil. Kilolu olsun sağlıklı olacak diye bir şey yok.