Kızlar şimdi fırın sütlaç yapıyorum ilk defa. 25 dakikadır fırında üst ayarda üst rafta ama çok hafif hafif şimdi kızarmaya başladı o da sadece iki tanesi. Diğerleri beyaz duruyor kapağını hiç açmadımm. Kızarmış mı diye bakmaktan fırının içine düşçem şimdi 😅. Siz yaptığınızda ne kadar sürede kızarıyor acaba?