ozlem_2727 Merhaba hanımlar 👋 bazı sebeplerden dolayı geç yazdım ama sonunda yazabildim 😊 İlk bebeğim ve çok heyecanlı bir şekilde yazıyorum pazartesi akşam eşimle 2 saat kadar yürüyüş yapmıştık ki gece saat 2 sularında suyum geldi sabah 8 buçukta hastaneye gittim 3 cm açılma var doğum başlamış deyip yatışımı yaptılar suni sancı takıldı lavman yapıldı ama ben gülüp eğleniyorum henüz pek bişey yok sonra bakıldı açılma 4 olmuş suni sancı pek etki etmemiş rahim yumuşaması için iğne yapıldı ve fitil verildi ardından hiç bitmek bilmeyen sancı başladı yaklaşık bir saat kadar sancı çektim çok değil yani ama biraz canım tatlı ya dayanamadım ve bir sakinleştirici yapıldı e tabi uykusuzlukta var ikisi birleşince ıkınma kısmında biraz sıkıntı çektim ama çok şükür saat 13 20 de miniğimi kucağıma aldım 😍😍 dikiş konusunda kaç tane olduğunu bilmiyorum ama dikişim oldu 25 gün olmasına rağmen henüz hepsi düşmedi ama eğer normal mi sezeryan mi derseniz kesinlikle normal miniğim le birlikte yeniden doğdum resmen Rabbim isteyen her kadına anneliği tattırsın inşallah ve şu an hamile olan her anne adayı bir avazda kurtulsun inşallah