Hsrt1 dikiş yeri kapanınca kullanmaya başladım ben, doğumdan bi 10 gün sonra falan. Dikiş yerini rahatsız etmedi ama boyu uzun geldiği için otururken rahat edemedim, kızımı emzirirken zorlandım. Sonradan teller çıktı batmaya başladı. Çıkardım attım. O yüzden de göbeğim hafif kaldı. Şimdi doğumdan bir gün sonra takmak istiyorum, owli oyuntulu olduğu için dikişe denk gelmez diye ona karar verdim