berilveannesi kızlar 7 haftalık hamileyim ayaklarım çok üşüyor 2 tane çorap ve patik giymeme rağmen buz gibi hiç isınmıyor sizce nedeni ne olabilir bu durumu yaşayan var mı ☺️
aysnrsvs berilveannesi iki gündür donuyorum resmen kızımı sabah okula birakip geliyorum isinamiyorum ki uyuyayım terlikle 4 kat var ayağımda diyeyim 😬😬
defneveannesiii berilveannesi hamilelikte ortaya çıkan kansızlıktan dolayı canım. Bende sıcağı hiç sevmem ama ayaklarım burnumun ucu ev sıcacık olsada üşüyor. Pekmez ye
Betulpoyraz berilveannesi bende 7 haftalık hamileyim aynı sorun bendede var ama kansızlık yok yeni baktirdim sebebini bulamadım
Ikigozumuncicegiii berilveannesi sıcak su torbası al ayak altı a canım bende iki gündür çok üşüyorum iyi geliyor
Zambak55 berilveannesi kansızlık her hamile de oluyor zaten bazıları aşırı sıcaklıyor bazısı çok üşüyor genel bir durum zaten havalar da çok soğuk hamile değilmiş gibi düşünebilirsiniz bunu 😁😁